maanantai 9. tammikuuta 2023

Työt Kuismalla jouluna

 Joulu Kuismalla

Olen siis päässyt tekemään Kuismalla ikkunat Linkki postaukseen.

Tähän postaukseen kerron mitä olen tehnyt Kuismalla.

Ikkunoiden lisäksi oon tehnyt:

  • asiakaspalvelua
  • hyllyjen täyttö
  • siivous
  • varastosta tavaroiden hakua
  • leikannut vahakangasta, mattoa
  • paketoinut
  • laittanut tavaroita koneelle

14.-11-19.11

Ikkunoiden teko viikko

21.11. - 26.11.

Black Week! olin kaikki päivät töissä
Pe-la on Kuismalla tarjouksessa kaikki lelut ja pelit. 
Täytimme ahkeraan hyllyjä ja sitten laitoimme samalla myymälän kuntoon, sillä tämä on meidän oma joulunavaus.

Laitoin uusia tavaroita koneelle.

28.11. - 3.12. 

Vain kolme työpäivää.

olin töissä to, pe ja la alkuviikon tein kouluhommia.

Laitoin uusia tavaroita koneelle, palvelin asiakkaita, paketoin, hain varastosta tavaraa sekä kokosin joulukuusia  malleiksi.

alkutilanne

kuuset

kuuset




5.12. - 10.12.

Työpäiviä oli maanantai, keskiviikko, lauantai ja sunnuntai.
Maanantaina palvelin asiakkaita, tein paketteja, hinnoittelin tavaraa muun muassa.
Viikonloppuna oli paljon asiakaspalvelua, paketointia.

hinnoittelua

uudet lelut koneelle



12.12. - 17.12.

Koko viikko töitä. 
Asiakaspalvelua, hyllyjen täyttöä, vahakankaan leikkaamista, koneelle laittamista, paketointia, rusettien tekoa paljon, kassaa totta kai, siivoilua. Olin sunnuntainakin töissä ja silloinkin asiakaspalvelua ja pakettien tekoa

19.12. - 24.12. 

Jouluviikko

Paljon asiakaspalvelua, paketointia, asiakkaiden avustamista, hyllyn täyttöä, rusettien tekoa, kassaa.
Oli todella paljon asiakkaita.

28.12.-29.12.22

Olin nämä päivät välipäivinä töissä. Asiakaspalvelua, myyntiä yms.
Tein vähän pöytämuutoksia. Yhdistin joulut kahteen pöytään ja tein sisustuspöydän.

joulupöytä

joulupöytä

sisustuspöytä

sisustuspöytä



2.1.23 - 7.1.23

Olin toisen työntekijän lomanajan tuuraamassa. Koko viikko meni inventoidessa. 

inventointi

Tämäkin joulu selvitty Kuismalla, oli paljon ihania asiakkaita, joita sain palvella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

elämä valmistumisen jälkeen // mitä nyt? //

 Mitä nyt valmistumisen jälkeen? Valmistuin visualistiksi Salon seudun Ammattiopistolta 31.1.2023 Valmistumisen jälkeen jatkoin työnhakua ak...