perjantai 14. elokuuta 2020

Top 5 kiinnostavat blogit

Itseä kiinnostavat top 5 blogit

Tehtävämme oli etsiä blogeja, mitkä oli itseä kiinnostavia.Olen itse lukenut muotiblogeja, eläinaiheisia blogeja, sisustukseen liittyviä blogeja ja lifestyle blogeja.

1. Saraparikka.com


Kirjoittajana toimii Sara Parikka. Hän kertoo ihan kaikesta perhe-elämästään ja arjesta. Sara kirjoittaa todella hienosti hänen blogiaan. Hänellä on tietty tyyli blogissaan. Ulkoasultaan blogi on todella hieno ja selkeä. Sara kirjoittaa myös avoimesti äitiyteen liittyvistä asioista ja onkin jakanut raskaustensa somessa, mitä olen lukenut. 
Tykkään seurata juuri julkkisten elämää ja muitten ihmisten elämiä, joten pidän tästä Saran blogista.




Sara Parikan banneri

2. Jasukuvaa.blogspot

Eli kirjoittajana toimii 20-vuotias Jasmin. Hänen blogi on valokuvaus- ja lifestyle blogi. Jasmin julkaisee todella upeita kuvia. Hän myös kirjoittaa blogiinsa paljon ja kirjoitukset ovat todella hyviä sekä selkeitä!
Jasminin blogia olen seuraillut jo jonkin aikaa, koska pidän hänen bloginsa sisällöstä. Jasminilla on myös koira, joka esiintyy hänen blogissaan ja tämän vuoksi olen alkanut silloin seurailemaan blogia:)

Pidän hänen blogistaan myös sen vuoksi, kun siellä niin monipuolista sisältöä.

Jasukuvaa blogi




3. Oma koti valkoinen

Kirjoittajana toimii Miia Helsingistä. Tämä blogi on sisustusblogi. Tässä blogissa suositaan valkoista ja innostutaan mm. Pohjoismaisesta designista. 
Tämä blogi on todella inspiroiva ainakin mulle. Olen saanut täältä monia ideoita. Rakenteeltaan tämä on selkeä ja mukava luettava. 
Seurailen tätä kyseistä blogia, koska olen kiinnostunut sisustuksesta ja saan täältä ideoita ja täältä kautta voin ihailla sisustusideoita vaikken niitä toteuttaisikaan:)


Oma koti valkoinen




4. Heeled Adventures


Tämä blogi oli mulle tuntematon, kun tuli vastaan selatessa erilaisia blogeja läpi, mutta innostuin hänen erikoisesta nimestä ja siitä että hän kirjoittaa myös englanniksi. Mutta lyhyesti tämä blogi on suurimmaksi osaksi muotiblogi. Sisältö on selkeää ja kaunista. 
Alan seuraamaan tätä blogia! 




Heeled Adventures

5. Koiramaisia juttuja

Tämä blogi on omistettu koirille. Siellä esiintyy kolme koiraa. Ja kirjoittaja kirjoittaa mitä on tehnyt koirien kanssa. 
Ulkoasultaan blogi on aika yksinkertainen ja selkeä. Tekstit olivat kivan mittaisia ja selkeitä. Löysin tämän blogin, koska olen kiinnostunut eläimistä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

elämä valmistumisen jälkeen // mitä nyt? //

 Mitä nyt valmistumisen jälkeen? Valmistuin visualistiksi Salon seudun Ammattiopistolta 31.1.2023 Valmistumisen jälkeen jatkoin työnhakua ak...